پربحث ها
اخبار اقتصادی
روابط عمومی های خبر محور باید به روابط عمومی های تحلیل محور تبدیل شوند / دیپلماسی اطلاع رسانی تغییر کرده است
کارگر آنلاین | بهزاد تیمورپور فعال فرهنگی و رسانه در یادداشتی نوشت : علت عدم استقبال مردم از اخبار روابط عمومی ها ریشه در نگرش ارسال اخبار سازمان ها به مردم دارد .
به گزارش کارگر آنلاین، بهزاد تیمورپور نویسنده و فعال فرهنگی و رسانه در یادداشتی نوشت : علت عدم استقبال مردم از اخبار روابط عمومی ها ریشه در نگرش ارسال اخبار سازمان ها به مردم دارد .
وی نوشت : نگاه روابط عمومی ها باید ترویج ماموریت سازمانی و ترویج فرهنگ سازی باشد در صورتی که به انتشار اخبار تبریک و تسلیت و رئیس سازمان اینگونه گفت پرداخته می شود.
تیمورپور نوشت : البته در حال حاضر روئسای سازمان ها از طریق اکانت شخصی در فضای مجازی اخبار مهم را خود منتشر می کنند و این در ماموریت سنتی روابط عمومی ها چالش ایجاد کرده است و آن ها را بعضا سردرگم میکند در صورتی که روابط عمومی های خبر محور می توانند خود را به روابط عمومی ها تحلیل محور تبدیل کنند و این راز موفقیت روابط عمومی ها و دیپلماسی اطلاع رسانی در سال های اخیر در نظام بین الملل است.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
نظر خود را ثبت کنید